Friday, July 23, 2010

Sanah Helwah Ya Ummi

23rd July 2010

Hari ni besday mak saya. Erm, ucap besday kat mak pun malu-malu kucing... Biasa la, anak manja... Mula2 saya kumat-kamit je depan mak, tapi mak tak dapat tangkap. Mungkin kerana faktor usia mak. At last saya bisik kat telinga mak. Mak senyum saja. Bahagia sangat. Sgt2.

Apa hadiah untuk mak??? Kek? Mak tak suka makan kek. Baju? Hari ibu dah hadiahkan baju. Setiap tahun pulak tu hadiah hari ibu, mesti baju & tudung... At last, saya ucap je sambil tersengih-sengih.

Paling best, mak slalu lupa.

"Eh, hari ni ea besday mak?"

Hehehe. Sayang mak sgt2...

***20th August 2010, besday seseorg yg sgt bererti dlm hidup sy. yg meninggalkan byk kesan dlm hidup sy... selain mak saya... al-fatihah untuknya di sana...

No comments:

Post a Comment