Thursday, August 26, 2010

Sharing Session

Salamun'alaikum

Saya nak share something, my experience waktu susah.

Saya bersyukur sgt2, dikurniakan rakan2 yang x pernah hilang either waktu senang or susah...

Waktu senang, sama2 bergelak tawa, senyum gembira, berusrah sama2..

Waktu susah, saya takut. Sebab selalu dengar kata orang, kawan waktu susah ni tak pernah wujud... Semua kawan akan buat tak kenal kawan...

Tapi saya tak pernah pulak berhadapan dengan situasi sebegitu.

Waktu saya susah, saya memerlukan, makin ramai pulak kawan yang cari saya, tanya keadaan, siap kenal dengan kawan baru pulak.

Ya Allah, semua ujian yang Kau berikan, dapat aku tangani dengan mudah, dengan muafakat sahabat2 saya... Subhanallah...Alhamdulillah... =/ Besarnya rahmat Allah padaku...

No comments:

Post a Comment